sâmbătă, 13 august 2016

1+1=3 :D

Dap...stiu ca in matematica clasica  rezultatul nu este 3,insa am aflat ca rezultatul nu este exact si ca nici matematica nu este :D
Ne marim familia:D
Am aflat acum 2 saptamani(desi aveam semne) ca vom avea un bebelin.Mai avem 3 saptamani si deja incheiem primul trimestru :)
Acesta a fost si motivul pentru care nu am mai intrat.Starile de rau aproape permanent si somnolenta continua nu m-au ajutat sa lucrez nimic.
Acum mi-am schimbat planurile si caut sa lucrez chestiute pentru bebe.Poate si incetarea acestor calduri insuportabile ma va ajuta putin.
Suntem bucurosi si nerabdatori sa aflam ce este si apoi ma pot apuca de lucrat ceva pentru el/ea...ceva mic...
Inca suntem emotionati.
Mie inca imi este rau si astept sa ma scutur cumva de starea asta.Nu depinde de mine dar cred ca si factorul psihologic are un rol major.
Sa vedem...


Va multumesc pentru comentariile precedente.
O saptamana frumoasa va doresc.
Imbratisari!

14 comentarii:

  1. Minunat! Si totusi incearca sa fii... calma! :)
    Iti trimit numai ganduri bune, cu mult drag!

    RăspundețiȘtergere
  2. Yupiii!#! Felicitari! :-* ce veste minunata:)

    RăspundețiȘtergere
  3. Ma bucur foarte tare. Sa fii sanatoasa si curajoasa!

    RăspundețiȘtergere
  4. minunată veste aveţi !!!
    cu drag, îţi doresc multă, multă sănătate !

    RăspundețiȘtergere
  5. E cea mai frumoasa veste pe care am primit-o in ultimul timp. Astept cu emotie noutati!! :*
    Si iti doresc sa te simti bine-bine si sa te bucuri din plin de aceasta calatorie minunata :D.

    RăspundețiȘtergere
  6. Ce veste minunata! Ma bucur enorm de mult pentru voi!
    Sa speram ca o data cu incheierea primului trimestru vei scapa de starile de rau si de somnolenta. Relaxare maxima si gindire pozitiva!
    Te imbratisez cu mare drag!

    RăspundețiȘtergere
  7. Ma bucur tare mult pentru voi!!iti doresc o sarcina usoara!!!

    RăspundețiȘtergere
  8. Felicitari, ma bucur enorm pentru voi! Sper sa fii mai bine in curand si sa ne dai vesti despre voi. Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  9. Felicitari! Sa fiti sanatosi si sa va bucurati de zilele astea, chiar asa cu starile de rau, sunt minunate!

    RăspundețiȘtergere
  10. ce veste frumoasa! ma bucur asa mult pt voi!
    acum e mai dificil dar va veni o perioada cand vei lucra iar, mult, si cu tematica :)

    RăspundețiȘtergere
  11. Multe, multe zile frumoase iti doresc alaturi de burtica ta! Sa va fie bine amandurora! Te imbratisez cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  12. Felicitari! Ma iarta ca iti spun atat de tarziu, dar am lipsit de pe blogul meu si al altora. Sa va dea Dumnezeu sanatate, putere si rabdare! Te... va imbratisez cu tot sufletul!

    RăspundețiȘtergere
  13. Doamne ajută! În ultima vreme tot dau de dovezi cum că matematica nu ar exista sau că există şi o altă matematică ;) chiar alaltăieri s-a născut finuta noastră. Să fie într-un ceas bun!
    Stări de rău? Am idee: mami a trecut printr-o mulțime. Nu ştiu ce sfat să îți dau..adică mi-ar plăcea să te pot ajuta cu ceva..dar nu ştiu..să nu mănânci prea nesănătos. Mami consuma a o sarcină numai cola pt ca ii era greață de la altceva, iar surioara nu are cea mai fericită dantură... în fine :))
    Să ai un weekend frumos! Sarcină ușoară!

    RăspundețiȘtergere

Iti multumesc frumos pentru comment.