joi, 10 noiembrie 2016

PATURICA PENTRU BEBELICICA

  Ma bucur sa va regasesc.De data aceasta vreau sa va arat ceva nou.Ceva la care am lucrat cu mult mult drag.
 De la ultima postare s-au intamplat multe.Un amalgam de griji si bucurii.
 In primul rand va multumim pentru ganduri si mesaje.Ne-au incurajat enorm.
 Am aflat si ca "bumb-ul" este o bebelicica :) si este bine sanatoasa.
 Suntem numai cu zambetul pe buze acum.
 Cum am cam  terminat cu serviciul,m-am hotarat sa incep sa lucrez ceva pentru micuta noastra.
 Patratelele incepute acum ceva timp (ah...aproape acum 1 an :(  )si-au gasit rostul in formarea unei paturici pentru micuta.




 Firele folosite(Lanoso-Bonito) au fost cumparate din mercerie si am avut ghinionul sa fie putine pentru proiectul initial(o patura maare) iar surpriza a fost mare cand nu am mai gasit in nicio mercerie(chiar si online) aceste fire.
 Asa ca m-am gandit ca nu a fost sa fie pentru o patura mare..ci pentru o patura de bebelici...pentru bebeliciul meu :) 
 Am inceput zilele trecute sa lucrez la terminarea patratelelor si la imbinarea lor,cu gandul la micuta mea.




 A iesit destul de  generoasa patura si ii va tine companie cativa ani buni.
Are  aproximativ 110/80 cm



 Acum asteptam cuminti momentul in care o vom infofoli in paturica.
 Cu siguranta ca se va cuibari in ea la desene animate,duminica,in pijamale...alaturi de noi bineinteles...asa ca 3 copii cuminti...



Va imbratisez cu drag!

9 comentarii:

  1. Vai, ce frumos! Si paturica si vestea cu... bebelicica. Poate ca fire DOAR atatea trebuia sa gasesti, ca sa bucuri un puiut mic. E superba paturica, daca m-as descurca mai bine cu croseta mi-as face si eu una pentru mine, dar nu sunt chiar atat de meseriasa.
    Sanatate multa, si sa auzim numai de bine!

    RăspundețiȘtergere
  2. Superba paturica!♥
    Ce minunata imaginea de duminica in pijamalute la desene!

    RăspundețiȘtergere
  3. Îţi doresc multă sănătate, să ai o sarcină fără probleme şi o naştere uşoară!

    RăspundețiȘtergere
  4. Vai ce frumos a iesit!!!! Ca un camp cu margarete! Sau ca o poienita!!
    Ma bucur atat de mult de vestile bune. Cat de bine si frumos s-au asezat lucrurile <3!
    Te pup cu drag :D... Adica Va pup!!! <3

    RăspundețiȘtergere
  5. minunată păturică !
    cu drag, îţi doresc multă, multă sănătate !!!

    RăspundețiȘtergere
  6. Ce paturica minunata ...
    Si ce binecuvantare c-o sa ai o fetita!
    Sarcina usoara in continuare! :*

    RăspundețiȘtergere
  7. Felicitaaaari, deci e fetita! Ma bucur enorm pentru voi!

    Primul lucru facut pentru micuta voastra e superb! Parca e campul cu margarete pe langa care trec in fiecare vara si tot uit sa-l fotografiez!

    RăspundețiȘtergere
  8. Va multumesc din suflet pentru cuvintele frumoase.
    Va doresc voua si familiilor voastre numai lucruri frumose,sanatate si iubire.
    Sa fiti iubite dragelor.
    Va imbratisez!

    RăspundețiȘtergere
  9. Felicitări pentru bebe! Ce veste minunată! Din păcate nu am mai avut timp să intru aici ( bebe e de vină :P). Îmi place foarte mult păturica. Nu-mi dau seama cum sunt prinse pătrățelele între ele. Te îmbrățișez cu drag!

    RăspundețiȘtergere

Iti multumesc frumos pentru comment.