joi, 17 noiembrie 2016

ROADELE UNEI ORGANIZARI REUSITE

 Cred ca am  mai scris pe blog despre organizare si cum am hotarat sa imi creez o "strategie" pentru lucrurile banale (sau nu) de zi cu zi care mananca atat de mult timp.
 Dupa ceva vreme revin cu un feedback pozitiv.
 Bullet journal-ul meu s-a transformat pana cand a devenit extrem de practic si ..util.



 Din primele saptamani de sarcina(cand imi era efectiv foarte rau),pana acum (cand resimt oboseala) am deschis o fila noua destinata organizarii curateniei din casa.treaba este simpla:in fiecare zi cate putin.
 Duminica este cel mai bine :ud  plantele din casa si pregatesc ceva de mancare :D


 Meniul de peste saptamana,este si el prezent.Mananc cat mai variat pentru ca bebeliciul sa aiba toti nutrientii necesari unei dezvoltari sanatoase.Listele de cumparaturi sunt atasate mereu intr-un pliu pe coperta pntru a nu ocupa spatiu.Nu mai vorbesc de cat TIMP  ma ajuta sa economisesc in supermarket.
 Cat priveste economia de bani,nu pot spune ca ne impresioneaza pentru ca banii se duc pe altceva(controale,analize,mancare sanatoasa etc)
 Credeam ca listele si acest bullet journal vor fi o pierdere de timp,dar ma ajuta sa stiu din timp unde ma aflu si ce am de facut.
 De ceva timp,la cateva zile bifez pe lista si iaurtul facut in casa,din lapte adevarat.



 Iese nesperat de bun,cremos si nu ne lipseste din frigider.





 Tot datorita unei organizari reusite zilele sunt mai productive.Simt ca nu trece o zi in care sa nu fi facut ceva.Datorita listei de prioritati, am reusit incepand cu jumatatea verii sa umplu si camara,dar si lada frigorifica de porumb pentru fiert,mazare,pastai si alte legume provenite din surse cunoscute.
 Roadele organizarii ?Pai..timp mai mult,ordine in casa tot timpul,renuntarea la orice fel de mancare procesata,bucurie si sanatate(si psihica nu doar fizica).


 Postarea aceasta o inscriu la BUCURII DE NOIEMBRIE unde va invit si pe voi sa impartasiti lucrurile care v-au umplut inima de....bucurie. 

Imbratisari!

17 comentarii:

  1. Ce poze superbe! ca intotdeauna...
    Si eu voiam un bullet jurnal, dar nu stiu de unde si cum sa il incep... ce sa scriu in el... Poate cand ai timp si daca vrei/poti dai mai multe detalii despre el :)
    Va imbratisez!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Catrinel iti multumesc pentru vizita si pentru cuvintele mereu frumoase.
      Ideea este urmatoarea:eu am inceput organizatorul cu chestii care tin de curatenie(sarcina avanseaza si casa nu este chiar mica iar eu nu concep sa vina altcineva sa imi faca ordine,asa ca am bifatlucruri de facut in fiecare zi-cam 1 h de curatenie)
      Alte pagini sunt ocupate cu proiecte pe care vreau sa le fac in materie de craft,altele cu feluri de mancare facute sau viitoare(pt o dieta echilibrata),altele cu zile in care ma ocup de chestii personale(un pensat,o manichiura,o masca etc)...
      Nici eu nu stiam de unde sa incep insa odata deschisa o pagina,vei vedea ca te va ajuta in organizarea casei..mai ales ca tu ai deja un copil si iti este mut mai greu sa imparti timpul...

      Ștergere
  2. <3
    Oh daaaaa!
    E genul de bucurie de care nu ma mai satur.
    A facut si Buni intr-un timp iaurt. Sper sa reincepem sa facem si noi :D.
    Va imbratisam si noi cu drag si ne bucuram de asa vesti minunate <3!!
    cu drag
    rux
    :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Te imbratisez si eu draga mea Ruxi..
      Sper si eu sa ai parte de iaurt de casa din nou :D
      Dar sper sa ai parte si de multe bucurii lunare pe care sa le surprinzi in colectia ta,draga mea ..

      Ștergere
  3. Răspunsuri
    1. Multumesc frumos pentru vizita si incurajari.
      Imbratisari

      Ștergere
  4. Interesanta treaba cu acest jurnal...l-am tot vazut pe mai multe bloguri...cred ca trebuie incercat. Te imbratisez draga mea, sarcina usoara....cand ai termenul final?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna Ramona,sa sti ca merita incercat...te ajuta sa gestionezi mai bine timpul.
      In martie se presupune...o sa iasa odata cu ghioceii :)

      Te imbratisez cu drag!

      Ștergere
  5. Cum faci tu iaurtelul? Si noi facem simplu din lapte crud. Ai o reteta mai complicata?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu fierb laptele(desi il iau de la sursa sigura nu ma incumet sa nu fierb nici daca ar fi muls de mine :)) ) si il las sa se raceasca un pic.\nu de tot..sa fie caldut..apoi amestec bine maiaua cu laptele (de regula un borcanel de maia pe care il opresc de la fiecare tura de iaurt la 2-2,5 l de lapte).
      Eu pun iaurtul intr-o oala cu capac si apoi pun oala pe calorifer si o las de seara pana a doua zi la pranz(ca sa fie un pic mai acrisor)
      Apoi il pun cu polonicul in borcanase si dau la frigider.
      Mie mi se pare ca are gust de smantana usor acrisoara dar light fata de smnatana adevarata..este bun rau de tot ...
      Nu este complicata..

      Ștergere
  6. Și eu stau foarte prost cu organizarea timpului. Citesc acum ”Musai list”, urmează ” Eat that frog!”. Sper să mă ajute! De când am născut, fac și eu foarte des iaurt de casă și brânză. O minunăție!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa este,nimic nu se compara cu lucrurile hand-made si home-made.
      Cand faci ceva cu tot sufletul se vede si se simte :)

      Ștergere
  7. Da...merci mult...o sa incer reteta dupa post...Mai am o intrebare cum iti faci tu jurnalul? Ai timp sa faci o postare despre asta? Acum sunt in faza de cercetare, vreau sa incep cu anul viitor.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am sa fac o postare speciala cu jurnalul.
      In principiu este foarte simplu...nu fac o cate o pagina pentru fiecare zi,,ci una pt fiecare saptamana...in ea trec fie lista de cumparaturi,fie lista cu treburile din casa.Alta pagina este deschisa pentru proiecte pe care vreau sa le fac in materie de hobby...
      Poate in alta pagina incropesc un meniu pentru o saptamana...si tot asa..nu este ceva strict sau foarte structurat..
      Este pur si simplu adaptat propriilor nevoi..zilnice sau saptamanale...acum fac lista cu ceea ce trebuie sa mai cumpar pentru venirea micutei A.(cutece,bepanthen etc)

      Ștergere
  8. Imi dau lacrimile cand ma gandesc la tine...la voi...Dumnezeu sa fie cu voi. Poate ma poti anunta cumva cand se va intampla. Te pup

    RăspundețiȘtergere

Iti multumesc frumos pentru comment.