marți, 20 decembrie 2016

DIN ATELIER...

   Cred ca a trecut ceva timp de cand am inceput curatenia din atelier.
   Nici nu stiu cand,cum  si de unde s-au strans atatea "nimicuri" pe care le-am oprit cu gandul la ceva constructiv(cred) dar care(gand) nu s-a materialiat pana la urma.
   Am decis sa scap de lucruri si sa nu ma mai agat decat de ceea ce imi este necesar.
   Cu siguranta cand micuta A. isi va face aparitia in viata noastra,nu voi avea timp decat de foarte putine placeri creative..in plus,dulapul arata mult mai organizat.



   Am decis sa fac o scurta clasificare a materialelor pentru craft si sa ma limitez doar la ceea ce imi place sa lucrez cu adevarat.
   Am oprit tot ce inseamna fire bineinteles:de brodat,crosetat sau tatting,plus alte cateva materiale care au legatura cu aceste tehnici.Atat!




   Am inceput si patura de care va spuneam in postarea trecuta.


   Am ales sa folosesc toate culorile pentru simplul fapt ca acestea sunt pe placul sotului meu foarte tare(mie nu mi se mai par atat de inspirate )
   Ma surprinde cat de mult o lauda si cred ca pentru el o lucrez(desi el nu stie inca) din moment ce este deja atasat de cele cateva randuri formate...



   Simteam nevoia unui proiect fara tinta zilele acestea asa ca mi-am facut un nou port-lucru pentru ca cel vechi era foarte larg(era lucrat cu fir moale si piciorus dublu) si pierdeam efectiv crosetele si forfecuta din el :(
   Acesta este lucrat cu fir Catania(bumbac 100%),croseta de 2 mm si piciorus simplu.
   Are tinuta si este rigid.
   Se inchide cu capse pentru siguranta si este foarte pe placul meu :D 





   Nu stiu de ce dar nu am putut efectiv sa lucrez nimic pentru Craciun.
   Nici macar un fular sau poate o pereche de manusi pentru daruit daca nu pentru pastrat.
   Aceste proiecte ma relaxeaza si nu ma impovareaza deloc...
   Poate ca simt nevoia de culoare si veselie(desi griul iernii nu imi displace)...sau poate ca ma las dusa de val pentru ca stiu ca nu voi mai avea timpul liber de pana acum.
   Colorate si vesele...asa sper sa fie si zilele voastre...



Imbratisari!


16 comentarii:

  1. Vai ce frumos ti-ai organizat atelierul:), doar o fetita cu o camasuta alba sa alerge pe acolo lipseste pentru putina vreme:). Paturica este foarte vesela, imi place mult:). Zile pline de bucurie, liniste si culoare:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Anca..uf ca abia astept sa treaca timpul...mai este putin..putintel :)
      Te imbratisez cu drag.

      Ștergere
  2. Imbratisari cu drag!! :*
    Arata minunat locusorul tau creativ luminos si prietenos.
    E superba paturica atat de vesela <3. Sigur va iesi o minune.
    :D
    Te pup cu drag !!!! :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Rux,initial am zis ca o voi darui dar sotul meu(care este interesat asa..mai ca barbatii,de ceea ce fac) a zis ca este cea mai frumoasa patura pe care a vazut-o el...asa ca..o vom pastra pentru el :D
      Te pup!

      Ștergere
  3. vai, ce frumos este dulăpiorul tău !!! ce de minunăţii sunt acolo !!!
    frumoasă şi veselă este păturica !
    cu drag, îţi doresc o săptămână activă în aşteptarea sărbătorii de Crăciun !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc frumos draga mea..zile frumoase si senine iti doresc si eu.
      Sarbatori fericite alaturi de cei dragi..

      Ștergere
  4. Arata frumos atelierul tau.
    O sa ai o fetita, ce frumos!!!! eu am doi baieti:) cine stie:)
    te pup, sanatate si sarbatori binecuvantate.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da..o fetita vom avea..abia asteptam marea intalnire,dupa multe emotii ne bucuram ca trece fiecare saptamana cu bine...
      Imbratisari!

      Ștergere
  5. Sarbatori fericite alaturi de cei dragi!

    RăspundețiȘtergere
  6. Nastere usoara, curaj si sanatate!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc pentru gandur Laura
      Sanatate multa

      Ștergere
  7. arata minunat atelierul tau !
    Craciun fericit si sarcina usoara in continuare :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc tare mult...
      Acum am mai mult timp de atelier :)
      Multumesc pentru ganduri :)
      Imbratisari!

      Ștergere
  8. Totul arata impecabil, ordine, caldura, culoare!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Laura..caldura ma linisteste enorm iar daca s-ar putea..as vrea o casa fara geam ca saintre lumina toata in ea...

      Ștergere

Iti multumesc frumos pentru comment.