joi, 1 decembrie 2016

PRIMII FULGI

  Ziua de ieri a fost bogata in soare.
  Un cer atat de albastru nu am vazut de cateva saptamani.
  Astazi...surpriza..au cazut cativa fulgi de nea care(fie vorba intre noi) cred ca s-au ratacit de au ajuns aici :D
  Eram in atelier facand ordine in "haosul creativ" format de cateva zile,am aruncat ochii pe geam si am iesit repede sa fac cateva poze cu primul peticut de alb.
  Ideea este ca nu a durat mult imaginea descrisa si nici nu a nins ca in povesti.In  mai putin de o ora s-a topit totul dar am "gustat" totusi un pic din noul anotimp si am realizat(odata cu surprinderea ultimei pete de culoare din gradina) ca toamna a plecat cu adevarat...




 Din atelier ies vesti bune :) 
 Cu siguranta cunoasteti sentimentul vinovatiei....stiu ca il stiti bine....acea senzatie de infranare atunci cand incepeti un proiect nou dar aveti alte cateva ce stau "ascunse" si neterminate :D.
  Acel sentiment ma cam chinuia pe mine de ceva timp pentru ca am cerut mosului anul acesta fire frumoase si colorate,cu care sa incep proiecte noi,insa vroiam sa le incep fara vina...
  Asa ca am inceput sa termin lucrurile incepute.
 Prima a fost paturica pentru bebe pe care v-am aratat-o.
  Acum am terminat un sal inceput de foarte mult timp si..uitat tot de atat de mult timp...



 Salul este lucrat cu fire Alize Angora Gold si croseta de 2 mm.
Au intrat 3 sculuri de fir pentru ca am vrut sa fie generos.
Cand am finalizat ultimul rand am realizat ca am ramas cu un mic mototcel de ata pe care nu am vrut sa il arunc...
 La capete am atasat  doi ciucurasi pufulosi facuti din motocelul ramas "al nimanui" .
 Parca sunt bulgari de zapada... 



  Acum doua saptamani am inceput si lucrul la cativa fulgusori de nea pe care ii voi transforma in decoratiuni pentru bradut.
 Am mai crosetat cativa intre timp si ma bucur ca ei nu se vor topi niciodata ...


  Acum astept cadoul Mosului care cred ca vine luni la posta...
  Fire multe si colorate din care vreau sa fac o patura pentru noi,una mica,de infofolit pe canapea...mai multe detalii va dau cand ajung firele...
 Pana atunci fac ordine in atelier si punctez noile proiecte...am timp...doar a venit iarna :D



Imbratisari!




12 comentarii:

  1. Superb salul. Ah, cine nu are proiecte incepute :))))) si multe salvate, de inceput. Va pup pe amandoi.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Irina,adevarul este ca incerc sa nu mai am astfel de proiecte pentru ca ma simt asa de prost si imi pare rau sa "abandonez" :)) ,chiar daca nu pentru totdeauna..
      Te pupam si noi draga mea..

      Ștergere
  2. Stii cum este atunci cand ai maaaaare nevoie de ceva minunat care sa risipeasca eventualii nori ce se tot invart amenintatori asupra ta... si apare soarele pentru ca a scris Alexutza pe blog!?
    :D
    Si la mine a nins putin acum vreo 2 zile (parca). M-am trezit cu putin alb pe copacei. Acum e soare si putin mai cald. Ieri a fost fffffoarte frig.
    Imi place tare, tare mult sa iti vad proiectele <3. Abia astept sa ne mai dai vesti :*
    Pupici cu drag!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ruxy tu mereu esti asa un suflet sensibil si o persoana tare draga care cred transmite numai bucurie in jur..
      Te imbratisez cu drag mult.

      Ștergere
  3. Ce idee minunata ai avut cu acei ciucurasi!
    Si la noi a nins astazi pentru cateva minute. :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc,Catrinel.
      Sa sti ca intai am atasat unul si l-am invartit si rasucit si intors pana am fost convinsa ca se vede frumos :))
      Te pup!

      Ștergere
  4. La mulţi ani, de ziua României !
    mă bucur că ai avut parte de ceva zăpadă - contează pentru atmosfera de iarnă!
    felicitări pentru realizări: păturica, şalul, fulgii de zăpadă !
    de-abia aştept ca să văd ce gheme îţi aduce Moşul !!!
    cu drag, îţi doresc multă sănătate !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Draga mea,La multi ani si iti multumesc pentru cuvintele tale frumoase si dragi.
      Firele au venit o parte si urmeaza si restul ...

      Ștergere
  5. Draga ghemulet, Foarte mult imi place salul tau, atat culorile cat si patternul! Imi plac si ciucurasii ce bine cind se foloseste ata pina la ultimii cm :)) Imi inchipui ce bine e sa te impaturesti in el :)
    Sa-ti aduca Mosul cat mai multe surprize!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc frumos draga Lina.sper ca si la tine mosul sa fie bogat in bucurii si daruri..

      Ștergere

Iti multumesc frumos pentru comment.