joi, 16 februarie 2017

ASTEPTAND...

 Ma uit afara si vad ca fiecare zi ne aduce mai aproape de primavara.
 Nici nu stiu unde au disparut muntii de zapada de acum o luna.
 Noi asteptam venirea celei mici.Mi se pare ca timpul trece din ce in ce mai greu.Sotul meu isi face de lucru pe afara iar eu...prin atelier.



 Incerc sa termin o fata de perna lucrata din patratele simple,mici si colorate.
 Am terminat abia o jumatate si simt ca m-am lovit de un "zid anti-mesterit" care ma tine departe de lucru.
  Cred ca se apropie clipa in care o vom vedea pe cea mica si nu imi sta mintea decat la acel moment de care ma tem dar pe care il astept cu atata nerabdare :)




 Ce mai fac?Umplu casa cu zambile care ne bucura in fiecare zi si care ne aduc aproape de primavara...anotimpul care ne va aduce cea mai frumoasa si deosebita floricia..micuta noastra A.
 Atatea planuri si idei,momente imaginate doar,emotii de nedescris,griji si framantari ...un amalgam de sentimente care isi vor gasi curand un final...





 Imbratisari!

18 comentarii:

  1. Ce culori frumoase sunt la tine in casa! Fata de perna o vei termina când vei avea dispoziția necesară, acum e normal să ai emoții, gânduri, vise...Azi mi-am cumpărat și eu o pasare, dar mai colorata.Nastere ușoara, sănătate și numai bucurii! Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  2. ce de pătrăţele frumoase ! curaj ! vă doresc multă, multă sănătate !

    RăspundețiȘtergere
  3. Superbe culorile!
    Asteptare placuta :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Draga mea chiar ieri ma intrebam ce mai faceti💝 ce bine ca sunteti bine inconjurate de culoare si de roooz🦄🎆

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Anca multumim pentru vizitaaaa..Mai este putin si o sa fim inconjurati si de cea care va purta rooz
      Te pup!

      Ștergere
  5. Îmi amintesc exact de aceleași trăiți legate de venirea bebelușilor pe lume. Dimineața: poate în dimineața aceasta! La amiaza: poate acum! Noaptea: poate nasc în noaptea asta:))
    NAȘTERE UȘOARĂ ȘI MULTE BINECUVANTARI!!!
    Toate se vor așeza, toate se vor liniști...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Andreea multumesc,sper si eu sa treaca cat mai repede vremea ca sa o vedem pe mica A.
      Multumim pentru incurajari,inseamna mult
      Te pup

      Ștergere
  6. <3
    Cat senin, si preaplin de iubire, calm si veselie curata!!
    Si liniste in nelinistea asteptarii. E asa o stare de pace care ... te molipseste. Si in acelasi timp un freamat jucaus care te tine in suspans.
    Pastel prins in inimioara si trasformat in poveste. Micuta A va avea vis lin pe pernuta. Si Micul N a dormit cand era foooooarte micut in velit in fata de perna lucrata de mine si Buni - de la paturica lui Rha. <3
    Te imbratisez cu muuuuult drag si astept cu nerabdare noi vesti frumoase si pline de iubire. :)
    ps: anul acesta il astept pe martie parca de trei ori mai mult. Odata pt Micuta A, apoi pentru Micutul N care vine sa ma serbeze si desigur pentru mine :)))))

    Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ce bucuroasa trebuie sa fi...Ma bucur pt tine ca vei fi cu nepotelul tau de ziua ta...cel mai frumos cadou de care vei avea parte
      Te pup si te imbratisez cu drag..

      Ștergere
  7. Ce culori!!! In prima poza am crezut ca sunt bomboane!!!! Superb!!!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Acum mi-ai facut pofta
      Multumesc pentru vizita...
      te pup!

      Ștergere
  8. "Zid anti-mesterit"... LOL Cand mi se intampla asta eu spun ca mi-a plecat muza in vacanta. :P O sa impartasesti vreodata numele fetitei? Poate cand se naste? :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ramona eu sunt destul de privata si nu cred ca voi spune numele copilei,cu atat mai putin sa postez poze cu ea..nu mi se pare mie foarte...safe

      Ștergere
  9. Ce dulce-amarui e asteptarea asta! Dar BUCURIA va fi fara margini cand va sosi pitica! Ma bucur pt voi!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumim Claudia..suntem nerabdatori si noi

      Ștergere
  10. Multumesc tuturor pentru cuvintele frumoase si pentru vizita.Va imbratisez cu drag mult...

    RăspundețiȘtergere

  11. ce frumoasa e fata de perna ce culori placute!
    Multa sanatate si nastere usoara!

    RăspundețiȘtergere

Iti multumesc frumos pentru comment.