duminică, 7 mai 2017

ZONA DE....REFUGIU

 Acum,mai mult ca oricand simt nevoia de un refugiu asa ca m-am intors in atelier,l-am reamenajat(nu va ganditi la modificari majore,ci doar de...confort-aici incluzand-ul si pe cel vizual) astfel incat sa satisfaca picul strop de timp pe care il petrec in el.Imagini,in alta postare,promit ..
 Pana atunci incerc sa fac mici proiecte pentru a colora casa si pentru a decora atelierul.
 Am primit de craciun niste fire absolut superbe ,un mix de bumbac cu acril care imi place la nebunie...


 Primul proiect creionat a fost o patura din patratele insa dupa ce am facut un anumit numar de patrate,m-am hotarat sa incropesc o perna pentru ca efectiv nu mai puteam de nerabdarea de a vedea firele transformate in ceva terminat..
 Diagrama pentru patratele este cumva..adaptata firului meu(Asta pentru ca modelul initial iesea prea labartat,iar mie imi place mai strans lucrul la paturi sau fete de perna)





  Imi este teama putin sa incep o patura cu aceste fire pentru ca nu stiu ce model sa aleg,iar ele sunt atat de frumoaseee si atata de palcute la atingere.Drept sa spun ma gandeam sa le opresc pentru perne si poate incerc sa fac o hainuta pentru mica mea...sa vedem...







  Zona mea de refugiu este absolut calda si colorata,iar mica A.are si ea momentele ei de vizita aici...ma gandesc cand o sa creasca cum o sa traga/stranga/adune/scoata tot de peste tot din atelierul meu ...abia astept...




 Imbratisari!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Iti multumesc frumos pentru comment.