vineri, 8 septembrie 2017

ECHILIBRU...

 Imi place sa cred ca odata cu venirea noului anotimp am gasit si un oarecare echilibru in viata de zi cu zi.
 Am renuntat sa mai am ca obiectiv o casa foarte ordonata si am notat in schimb in organizator sa avem o casa in care sa ne simtim fericiti si in siguranta.
 Incet incet nu mai bag de seama toate nimicurile -gospodaresti- si ma focusez pe a petrece cat mai mult timp cu A.
 Creste atat de repede incat nu stiu unde au trecut 6 luni(!!!!)
 Secretul unui camin feiricit esteeeee-SA INCHIZI OCHII-la tot ce te deranjeaza.
 Va spuneam ca vreau sa incep o patura noua...sau mai bine zis..o terapie noua 
 Am reusit sa o incep insa nu am lucrat foarte mult la ea.
 Va fi lucrata cu fire de acril 100% BRAVO-de la SMC.
 Am ales din paleta 13 nuante care mi-au facut mie cu ochiul mai tare(daca vreti detalii despre cod culori/magazin online va rog sa imi lasati un comentariu ca sa nu detaliez acum)
 Modelul este de pe minunatul  blog al lui Lucy -Attic 24  si il gasiti AICI 





 Este tare greu sa gasesti la noi in magazinele online nuante diverse ale aceleiasi marci de fire..



 Pe masura ce adaugam rand dupa rand,ajung la concluzia ca aceasta va fi ultima patura de acril pe care o voi lucra.
 Imi doresc enorm sa lucrez  o patura din lana merino ,o patura din lana adevarata.
 Vreau ca A sa fie inconjurata doar de materiale naturale si,desi acrilul este ieftin si usor de intretinut/lucrat,nu este natural...adevarat.




  
 Toate bune si frumoase,raceala micutei se duce,toamna -ah minunata -mult asteptata-draga de ea - a venit,afara s-a racorit,suntem sanatosi,concediul sotului se apropie...toate chiar sunt bune si minunate in ultimul timp...
 Nu imi place sa uit cum este cand este bine,simplu,usor si...reconfortant totul...




 Voi nu incepeti o patura?
 Imbratisari!

23 de comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. Haaaa
      Rad toata ca eu abia azi am apucat sa il sterg dupa muuulte zile..
      Noroc ca nu avem o casa plina cu mobile si altele ca era mai jale decat este

      Ștergere
  2. Răspunsuri
    1. Multumesc,Laura
      Sunt fan culori soft,calde...

      Ștergere
  3. Eu as incepe o patura, de fapt mai degraba o paturica. O am de foarte mult timp in plan, dar mi-e "frica" de volumul de munca si de faptul ca s-ar putea sa nu iasa cum imi doresc.

    Imi place atat de mult cum alegi tu culorile si cum le combini. Spor iti doresc.

    O toamna minunata sa ai!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc,Valentina!
      Ok...ca volum de munca ai dreptate dar nimeni nu te grabeste..nu este nimic daca iti ia un an sa o termini..ideea este ca vei avea in casuta o patura facuta de tine.
      Iar despre iesit..sincer,la cat de minunat lucrezi tu..ma indoiesc sa nu iasa ceva superb
      Curaj!

      Ștergere
  4. minunate culori !
    cred că va fi foarte frumoasă păturica !
    multă, multă sănătate micuţei tale ! chiar ce zboară timpul: are deja 6 luni ?! de-abia aştept să-i urez ''La mulţi ani !'' când va sufla în primul tortuleţ de 1 an sărbătorit !!!
    ai dreptate cu ceea ce ţi-ai proppus ca stil de viaţă în familie !
    cu drag, îţi doresc un weekend cât mai plăcut !
    pupic şi spor la tot ceea ce vrei să realizezi !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc draga mea
      Asa este...a zburat aceasta perioada si drept sa spun nu a fost nimic asa cum ma asteptam...in toate sensurile ...
      Imbratisari!

      Ștergere
  5. Beautiful! Love the pastels, it looks so bright and cheerful!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Thank you so much for your kind words..
      The pastel colors are my thing when it comes to crochet
      Hugs!

      Ștergere
  6. Alexuta,ma bucur ca esti mai linistita!Vezi cum toate se aseaza rand pe rand?!...trebuie doar sa avem rabdare...si la noi a fost o vara foarte agitata,dezordonata,de luni incep serviciul si inca nu am terminat cu munca,mai avem de varuit,dar nu ma mai strezez,incet ,incet terminam cu tot...abia astept!Imi doresc tare mult sa incep si eu o patura,sa crosetez cateva fete de perna ca sa dau culoare casutei mele,dar nu stiu ce fire sa folosesc,poate imi spui tu ca ai mai multa experienta cu paturile ...mi-as dori ceva material care sa nu se scamoseze nici la "purtat"nici la spalat si nici sa nu se largeasca.O pup pe micuta ta!Toate cele bune!(Sa scrii mai des,imi infrumusetezi ziua cu poastarile tale).

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Carmen tu esti ca si albinutele din stupina voastra...cot la cot muncesti cu ele..Nici nu compar munca ta cu nimicurile mele...â
      Cred ca la fete de perne merge super bumbacul ..pentru ca stai pe ele cu fata si trebuie sa fie ok la atingere sa nu intepe ca lana sau acrilul..sa fie..moi

      Ștergere
  7. Te inteleg foarte bine cu acrilul. E ieftin si mai are o calitate: e usor. La o patura intra mult material si se ingreuneaza foarte tare daca e facuta din altceva, cred. Dezavantajul acrilului e ca dupa spalat se urateste rau de tot, puful ii dispare si devine parca uzat.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cristina adevar spui dar sa sti ca din ce am folosit pana acum..nu s-a facut atat de urat incat sa ma deranjeze ca sa zic asa...Adica..a ramas destul deok chiar si dupa spalari.
      Patura asta cred ca o voi face ca dar de Craciun dar chiar am de gand sa termin de lucrat cu acrilul dupa asta..
      Pentru ca la volumul demunca ce intra la o patura..atatea ore..vreau ceva care sa...dainuie
      Te pup!

      Ștergere
  8. Culorile sunt foarte frumoase si se asorteaza excelent.
    Cred ca ai ajuns la concluziile corecte si utile.
    Spor la toate,sanatate multa si evident, echilibru!
    Cu drag!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc pentru vizita si incurajari
      Imbratisari cu drag

      Ștergere
  9. Ce frumos totul:).Eu nu mai lucrez decat cu materiale care sunt 100%naturale sau cu procent mare de natural, pentru ca nu mi place cum se scamoseaza acrilul si nici cum se simte in maini, desi firele cele mai frumoase din acril sunt. Zile pline de lumina de miere, bucurie si sanatate micutei:). Sase lunite, la multi ani! Cred ca e o nebunie💝, o perfectiune plina de bucurie pura:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa este..firele din acril se gasesc pe foarte multe nuante..
      Am gasit ce este drept 2 magazine online la noi cu foire merino doar ca unul are putine nuante si celalat da doar cate 5 buc/50 g per culoare...Daca pun banii la ciorap o sa iau multe nuante de la cel cu 5 bucati si restul sa ramana ca gasesc ce sa fac cu ele...

      Ștergere
  10. Draga de tine, ai descoperit!!!! Asa este ...sa-ti spun o chestie, poate o sa scriu si pe blog, una din fetite mi-a dat un raspuns fantastic..eu zic...vai ce mizerie este in bucatarie...ele erau la masa lucrau...mijlocia zice...nu e mizerie mami!!!...Asa zici tu, N? ...Da, mamii...copiii au alte valori...o sa le descoperi si pe acestea...pupici de la noi toate pt voi.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sa sti ca asta o cred cu toata taria..nu cred ca o sa o intereseze pe A daca e curat in casa atata timp cat ne jucam...vreau sa spun c anu cred ca o sa isi aminteasca curatenia ci timpul impreuna petrecut
      Pupici Ramona

      Ștergere
  11. ce minunat povestesti! Iar culorile sunt de vis!

    Si eu confirm ca au copiii alte valori.

    RăspundețiȘtergere
  12. E superba paturica. Mie imi place tare mult.
    Sa te bucuri de fetita ta si de toate micile actiunile pe care le face in perioada asta. Sunt atat de frumoase si trece atat de repede! Te imbratisez!

    RăspundețiȘtergere

Iti multumesc frumos pentru comment.