luni, 30 octombrie 2017

DE LUNI

 Asa zice fiecare om care cauta sa faca ceva nou,sa schimbe ceva la viata lui,sa renunte la un obicei prost sau viciu..zice ,,de luni,,
 De luni zice si omul din mine care vrea sa isi intre in vechea piele.
 Vechiul eu era un om mult mai altfel decat acum,insa acum sunt alta pentru ca am devenit mama.
 Mi s-au schimbat prioritatile,dorintele,planurile..la naiba...pana si numerele de la haine din pacate 😢
 Ma uit in oglinda si nu ma vad...fata este mai rotunjita,parul netuns de 11 luni nu are nicio forma,cearcane de oboseala..macar nu au aparut inca ridurile ca sa fie,, treaba treaba,, cum zicea cineva.
 Ma simt batrana la 28 de ani si nu imi place asta.
 Asa ca  ,,de luni,, (cum zice cel vicios ) fac schimbari.
 Eh...hai de marti(maine ma duc sa ma tund) ca de luni ,,incepe tot prostul,,(cum zicea acelasi cineva)
 Serios..maine a promis sotul meu ca ma duce(daca ar sta singur cu A.m-as duce singura dar ii este teama) sa ma tund si sa casc ochii prin vitrine (ca nu cumpar nimic in perioada asta de -ma-simt--prea-casnica-si-nimic-nu-imi-vine-bine-)
 A.are deja protezele auditive de 3 saptamani.
 Se vede diferenta.Este clar ca are o problema cand o vad cum se comporta cu si fara ele.
 S-a adaptat neasteptat de bine si am avut nicio problema cu scos,atins,tras,plans etc.
 Acum astept cu nerabdare primele cuvinte,ca sa ma linistesc de tot.
 Ea este ,,super de treaba,, oricum
 Este un omulet care s-a impamantenit in suflet cum nu credeam ca poate fi posibil 
 Si au fost in zilele astea de absenta de pe blog(in care eu aratam ca naiba ca o casnica adevarata ce sunt) momente in care sotul a venit acasa de la servicu  si eu eram despletita,cu un tricou plin de bale si murdar de mancare de bebelusi,cu ochii de parca m-am uitat intens la faza lunga a masinii,un ciorap in picioare si unul ramas in papuc pentru ca am fugit de la culmea de rufe cand am auzit ,,waaaaa,, in statia pentru bebe ..iar primul lucru pe care mi l-a zis a fost ca ..sunt frumoasa.
 Acum...e drept ca avem becuri economice in toata casa si lumina este mai slaba noaptea...dar chiar asa slaba sa fie nu credeam.
 Dar na...m-am simtit bine putin...atat de bine ca mi-am pus si celalat ciorap in picior ca sa vada ca nu sunt doar frumoasa ci si fashionable-port ciorapii in pereche .
 Ca sa inchei postarea asta va zic ca din atelier toate bune.
 Mai am o saptamana si termin patura inceputa...





 Abia astept sa incep alte proiecte.
 Pot sa va zic pana acum ca daca aveti curaj sa incepeti o patura,acesta este un model absolut minunat si usor de lucrat.
 Nu am avut eu timp mult de ea dar mi se pare ca a crescut frumos si repede dat fiind timpul alocat-adica foarte putintel.
  


 Oricum,fiind luni am notat in boullet journal sa postez mai des,sa pastrez viu si animat  spatiul acesta drag mie...
 Poate o sa fac  o postare cu agenda mea de organizare data viitoare,poate va inspira,poate va ajuta..pe mine ma ajuta mult...din pacate are un mare defect-nu indeplineste sarcinile in locul meu.


Imbratisari!

P.S.Paturica mea se alatura celei lucrate de Buni a lui Rux despre care puteti citi AICI

24 de comentarii:

  1. Chiar asa se spune: de luni facem si dregem. Ca sa fiu sincera, mie inceputul a orice imi place sa fie intr-o joi. Si nu ma intreba de ce, ca habar nu am! :D Dar nici nu conteaza... Primul pas conteaza!
    Imi pare bine ca esti cumva mai linistita. Sunt convinsa ca usor, usor toate vor reintra in noul normal! Sa va fie bine la toti si spor la tot ceea ce faci! Pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumim mult...sa incerc de joi si eu..poate reusesc..poate este noua luni ..

      Ștergere
  2. Draga mea ce ma bucur de progresele micutei si ca toata acomodarea cu sunetele decurge lin. O sa fie mult peste asteptari de bine:). Patura e vesela colorata luminoasa asa cum trebuie sa fie la voi:), printre vrafuri de rufe, jucarii, castronele pline cu mancare de bebelusi, sosete desperecheate. Totul e fara pereche la voi, e frumos si bun si cuminte. Tare va imbratisez:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumim Anca,mereu ne scri atat de frumos...

      Ștergere
  3. Vai deci.... nu am mai ras asa ... de nu mai stiu cand. Film s-a facut in fata mea si te vedeam in actiune. (Si sa stii ca esti nu doar frumoasa, esti minunata!!).
    MI-ai infrumusetat ziua. Iti multumesc mult :*!!
    Pupici micutei A si sa ne citim si mai des!

    ps: Doamne ca era sa uit de paturica!!! :)))) Si cat e de frumoasa. Urmatorul meu proiect. Ah macar una mica mica pentru o papusica. Ca tare mi-e dor de lucru.
    Imbratisari multe!!
    cu drag
    rux

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ruxi sper sa ai timp sa lucrezi asa cum numai manutele tale harnicute stiu
      Te pup cu drag

      Ștergere
  4. Tu, draga...am ras cu tine....in astfel de momente primeam si eu cate un "ce frumoasa esti"...si asa mergem mai departe...cu cearcane, cu par netuns...dar cu iubire....vor veni momente cand va veti juca toti trei in pat dimineata...seara...sunt momente magice ce "umbresc" nr hainelor, parul, cearcanele...putere sa aveti, dragilor. Nu stiu despre aparatul auditiv nimic...dau inapoi sa-ti citesc postarile, am pierdut ceva pe parcurs.
    Bine ca poti lucra...ia mea sta si asteapta cumintica. Bucurii va doresc

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc.Ramona...adevarul este ca numai cand ma uit la ea trec toate dar sunt si momente de securajare si oboseala
      Sanatate tie si micilor tai.
      Pup!

      Ștergere
  5. Ghemulet drag... esti mamica obosita. Neaparat trebuie sa iei o pauza si da jos tricoul acela! Iti spun din proprie experienta ca de multe ori hainele iti schimba starea. E greu sa schimbi la inceput ceva, dar merita, te asigur. Primul pas e tunsul.:) Kilogramele? Se vor duce daca ai un pic de ambitie. Si acest lucru tot din experienta ti-l zic. Ai rabdare tu cu tine! Fii un pic egoista si nu te speria de asta. Mi se parea absurd cand mi se spunea sa ma pun pe primul loc si abia apoi copilul, sotul si restul. Dar nu e. In avion suntem sfatuiti ca masca de oxigen sa ne-o punem noua si abia apoi copilului caci daca noi lesinam cine mai are grija de cel mic? Logic, nu-i asa? Cam asa e si acasa... Femeile cam dau tonul in caminul lor, iar tu daca esti obosita, morocanoasa cum crezi ca vor fi ceilalti? Trebuie sa fii tu bine ca sa poata si ceilalti sa fie bine.
    Hai! Curaj! Nu te inchide in casa.
    Ma bucur tare mult ca cea mica e bine si s-a adaptat cu protezele. Tare ma bucur!
    Daca vrei vreodata sa vorbesti cu cineva sa doar sa te descarci scrie-mi! black_moruna@yahoo.com
    Nu rade! :)) e mailul meu de cand eram in liceu si nu l-am mai schimbat. ;)
    Te imbratisez!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc,Catrinel.Mereu m-ai incurajat atat de frumos
      te imbratisez!
      Nu rad...

      Ștergere
  6. Buna, Ghemulet. Ma bucur ca sunteti bine cu micuta A. Sanatate voua! Eu imi aduc aminte ca-mi era greu dupa nastere, mai ales dupa a doua :) cind fiica era mica si ea, avea 2.5 ani si nu era independenta, si in tara straina nu aveam ajutor de la bunei sau rude, alergam mereu intre 2 copilasi, cind unul dormea, eram cu toata atentia la a doilea si tot imi aduc aminte ziua cind am fost sa ma tund si am schimbat coafura tare, dar mi-a placut mult schimbarea si tot mi se parea ca incep de la o pagina noua, cu tunsoare noua, apoi imi aduc aminte ziua mea de nastere cind am bronat masa la un local cu prietenii stiind rutina lui de dormit (Luca avea 3 luni) si cind ne-am adunat cu totii, Luca nicidecum nu vroia sa doarma si in ziua ceea nu a dormit nici somnul de dimineata, era obosit si nu ne-a lasat deloc sa stam sa mai povestim cu prietenii, mereu ma tin minte iesind cu caruciorul afara la leganat si sotul la fel... eram foarte obosita si eu atunci. Dar timpul trece, iti raman in memorie multe clipe frumoase, si zambetele si vorbele copiilor te indulcesc si iti dai seama ca merita tot efortul depus de tine :)
    Fa o schimbare, te vei simti mai bine!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa este...merita din plin efortul si chiar mai mult decat atat
      Sunt adorabili cei mici...si cand te scot din nervi..cand iti arata un zambet,..te topeste
      Pupici!

      Ștergere
  7. hai ca m-am amuzat copios. nici eu nu mai am timp de nimic ptr sufletul meu, nici macar de citit blogurile mele. Te pup si ma rog ca toate lucrurile sa se rezolve cu bine.
    ps. ai un sot intelept, are cuvintele la el, cum ar zice cineva.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daaa...adevarul este ca vorbeste bine haaa
      Imbratisari!

      Ștergere
  8. Ii place ca esti mama :3 nu ai fi mama daca nu ai arata asa, daca nu te-ai simti asa..probabil :) Ma bucur pentru fetita. Dumnezeu sa va ajute!

    Admirabil! Cu toate ca esti oarecum data peste cap, te tii de treaba. Te felicit!

    Legat de schimbarile de luni... Eu in fiecare seara imi fac noi propuneri, ca la inceput de an, nu numai ca la inceput de saptamana :))

    Weekend placut!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc,Maria..si reusesti s ate ti de ele?Ca eu nu resuesc nici 20 % (

      Ștergere
  9. Here I'd like to briefly introduce Nike Air Yeezy Shoes and some other examples of Nike
    shoes.

    RăspundețiȘtergere
  10. Mi-ai furat canuta cu bufnita! Se poate asa ceva?! :) Foarte frumoasa paturica, mi-a deschis apetitul pentru crosetat si noi proiecte. Cred ca o sa ma apuc sa fac cativa fulgi, tot se apropie Craciunul.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daaa..atunci tu cred ca ai si lingurita...a mea afost aruncata din gresala de sot si asa rau imi pare de eaaaaa
      Mult spor la croset,cu siguranta vor iesi minunati

      Ștergere
  11. Hi there would you mind letting me know which hosting company you're using?
    I've loaded your blog in 3 completely different browsers and I must say this blog loads
    a lot quicker then most. Can you suggest a good internet hosting provider at a honest price?
    Cheers, I appreciate it!

    RăspundețiȘtergere
  12. Sizing is tailored and makes certain a comfy shoe of which will supply the grip and assist which willis essential in the basketball court
    docket.

    RăspundețiȘtergere

Iti multumesc frumos pentru comment.